جملات زیبا
خرید آنلاین شارژ پرداخت قبوض
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
جملات زیبا
جملات زیبا

آقا جان! حيف نيست ماه شب چهارده پشت ابرهای تيره وپاره پاره پنهان بماند،حيف نيست ديده را شوق وصا ل باشد ولی فروغ ديده نباشد...

جملات زیبا و عاشقانه

مهدي جان! سئوالی ساده دارم از حضورت ... من آيا زنده ام وقت ظهورت ... اگر که آمدی من رفته بودم ... اسير سال و ماه و هفته بودم ... دعايم کن دوباره جان بگيرم ... بيايم در رکاب تو بميرم...

متن های زیبا

بر چهره پر ز نور مهدي صلوات ... بر جان و دل صبور مهدي صلوات ... تا امر فرج شود مهيا بفرست ... بهر فرج و ظهور مهدي صلوات...

جملات زییا از وبسایت جوک لند

در انتظار ديدنت همه دلها بيقرارند ... ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار...

منبع: jokland.ir/cat/65



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: